יוצקים רעיונות במתכת

איך זה עובד?

דורון הוא מפעל קטן ומשפחתי.

כן, אנחנו מפעל שלוקח מטילי מתכת, מתיך אותם בתנור גדול, יוצק לתבניות ומייצר המון מוצרים יפים.

למפעל שלנו שתי קומות. בקומה הראשונה עושים את העבודה כמו פעם: יוצקים, מלטשים, מכינים תבניות, עושים גימורים בטרומלים…  בקיצור המון רעש, קצת לכלוך והמון סיפוק שרק מי שיוצר דברים במו ידיו יכול להבין.

בקומה השניה זה כבר עולם אחר. העליה במדרגות מקפיצה אתכם קדימה מבחינה טכנולוגית למאה ה22. כאן יוצרים מודלים תלת מימדיים בתוכנות מתקדמות, כאן מדפיסים במדפסות תלת מימד בחומרים מיוחדים וכאן גם צובעים בצבעי אמייל מיוחדים, משבצים אבני חן, עושים בדיקות איכות ועוד.

לכל לקוח שלנו אנחנו מייצרים מוצר במיוחד בשבילו. זה הייתרון והחיסרון בעבודה מול מפעל בניגוד לחנות.

אצלנו אפשר לעשות הכל. אנחנו לא מחזיקים מלאי שיכול להגמר, אנחנו לא תלויים ביצרן שהסחורה שלו נגמרה, אין אצלנו מוצר שלא קיים. אנחנו מייצרים הכל לפי הרצונות שלכם. נכון, זה לוקח לפעמים זמן, צריך להסביר לנו מה רוצים במקום להצביע ולשאול “כמה עולה?” אבל בסוף מקבלים בדיוק מה שרוצים. ויש גם שירות נהדר.

כשאתם מזמינים אצלנו, אנחנו מעבירים את הרעיון שלכם למתכת. לא סתם אומרים אצלנו “מחשבה יוצקת מציאות”. כדי להעביר אלינו את הרעיון אתם יכולים לשלוח סקיצה, להעביר לוגו מסודר, או אפילו סתם להגיד “ראינו באתר שלכם מחזיק מפתחות X ואנחנו רוצים משהו דומה אבל Y”. כן, בדיוק בשביל זה כל הדוגמאות מופיעות באתר, כדי ליצור שפה משותפת (וגם קצת להשוויץ בדברים היפים שאנחנו עושים).

צוות הגרפיקאים שלנו יוצר הדמיה של המוצר. את ההדמיה אנחנו מעבירים אליכם להערות. לאחר אישור ההדמיה אנחנו מעבירים את העבודה לייצור.

בתהליך אנחנו יוצקים, מלטשים, עושים גימור מושלם, מצפים (ניקל, זהב, כסף, ברונזה… לפי מה שבחרתם), מקשטים, צובעים, מדפיסים….

בסוף אנחנו בוחנים בקפידה כל מוצר ומוצר, כי אצלנו מה שלא מושלם – לא יוצא מהמפעל.

דילוג לתוכן